online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

اصول طراحی اینفوگرافیک

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ

هفت قاعده مهم در طراحی اینفوگرافیک


شما می توانید برای هر پستی که در وبلاگ ها منتشر می کنید، طراحی اینفوگرافیک انجام دهید. البته طراحی اینفوگرافیک باید خلاقانه و نوآورانه باشد، در غیر اینصورت جلب توجه نمی کند و عملکرد لازم را نخواهد داشت. در این مطلب بیان می کنیم که یک طراحی اینفوگرافیک جذاب ، لازم نیست پیچیده و دشوار باشد. رعایت برخی اصول ساده‌ی طراحی و تولید محتوا برای جذابیت محتوا کافی است. هفت اصل مهم در طراحی اینفوگرافیک را در ادامه بخوانید.

۱) انتخاب یک موضوع جذاب و کلیدی
یک طراحی اینفوگرافیکی زمانی با ارزش است و قابل اشتراک گذاری توسط مخاطبان را دارد که به یک مشکل اساسی و مهم بپردازد. در این راستا ابتدا باید این مشکل انتخاب شود، سپس در خصوص راهکارهای حل آن مطالعه شود. در نهایت اطلاعات به دست آمده باید توسط اینفوگرافیک در اختیار مخاطب قرا بگیرد. برای تاثیرگذاری بیشتر مطلب، بهتر است خودتان را به جای مخاطب قرار دهید.

ابتدا از خودتان بپرسید: مشکلات عمده ای که مخاطبان با آن روبه رو هستند کدامند؟

در گام بعدی موضوعات و عناوین متناسب با این مسایل را شناسایی و انتخاب کنید.

فرمت محتوایی موضوعات اینفوگرافیک اغلب به شکل راهنمایی و دستورالعمل هستند. این راهکارها به شکلی زیبا ، ساده و جذاب به مخاطب انتقال داده می شود. اگر کسب و کار شما توانایی عرضه این راهکارها و حل مشکلات را دارد، حتما در طراحی اینفوگرافی به صنعت خود اشاره کنید.

در طراحی اینفوگرافیکی زیر عنوانی جذاب انتخاب شده و راهکارهایی کلیدی در رابطه با موفقیت در استارتاپ ها بیان شده است.

طراحی اینفوگرافیک

بررسی هفت قاعده مهم در اصول طراحی اینفوگرافیک

۲) به چالش کشیدن وضعیت موجود
تولید محتوایی که وضع موجود را به چالش می کشد نقش زیادی در بالابردن محبوبیت کسب و کار شما ایفا می کند. با رعایت این اصل در طراحی اینفوگرافیک ، مخاطبان به میزان تاثیر گذاری و تخصص شما درکسب و کار پی می برند. به عنوان مثال، طبق مطالعات کارشناسان ، هشتگ هایی که شرایط فعلی کسب و کار را به چالش می کشند، طرفدار بیشتری در شبکه های اجتماعی دارند.

این نوع از تولید محتوا باعث ایجاد بحث و گفتگو در بین مردم می شود و نام برند شما را سر زبان ها می اندازد.

در طراحی اینفوگرافیک زیر آمار فارغ التحصیلان مهندسی در چند کشور بررسی شده است. بر خلاف انتظارات عموم مردم کشوری پیشرفته مثل ژاپن فارغ التحصیل مهندسی کمتری نسبت به ایران دارد و این چالشی در سیستم آموزشی کشور محسوب می شود.

طراحی اینفوگرافیک

منتظر ادامه مطلب باشید . 

برای ثبت سفارش طراحی گرافیک و یا

استخدام طراح گرافیک با شماره

09397725495 تماس حاصل فرمایید . 

منبع : https://graphteam.ir/طراحی-اینفوگرافیک/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی