online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

هزینه های طراحی لوگو

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ق.ظ

 

 

 

هزینه های طراحی لوگو
 

 

 

 لوگو تصویری است که مردم از شرکت شما دارند .
 لوگو محصولی است که در طولانی مدت از آن استفاده می شود و تاریخ مصرفش طولانی است .
 لوگو باید منحصر بفرد باشد .
 لوگو باید یک نگاه حرفه ای را تداعی کند .
 لوگو در طی زمان از یک جذابیت بصری به یک تفکر تبدیل می شود.
 لوگو نقطه شروع و پایان یک شرکت است .


طراحی لوگو و نشانه از جمله کارهای پر هزینه و گران در طراحی گرافیک محسوب می شود . افراد زیادی هستند که با این سوال روبرو می شوند : چرا باید برای طراحی لوگو اینقدر پول پرداخت کرد ؟ در صورتی که خیلی ها حاضرند با مبلغی بسیار ناچیز یک لوگو به آنها تحویل بدهند . سوال خوبی است و جواب های خوبی هم دارد .

 

اگر شما جزء افرادی هستید که به یک لوگو نیاز داشته و قصد دارید بدانید چه  میزان برای آن باید هزینه کرد ، خواننده ادامه این مطلب با عنوان (چرا یک لوگوی خوب بیش از پنج هزار تومان ارزش دارد ؟) باشید .

 

لوگو یا نشانه چیست ؟
طراحی لوگو مفهومی است که همزمان باید الهام بخشی ، تحسین ، وفاداری و برتری را در بر بگیرید ، همچنین لوگو ، یکی از جنبه های برند است . به راستی زمانی که قرار است لوگو این همه کارکرد داشته باشد ، چرا نباید برای آن هزینه شود ؟

 

 

قیمت گذاری طراحی لوگو

 

لوگوی پنجاه هزار تومانی
وقتی صحبت از لوگوی پنجاه هزار تومانی می کنیم منظورمان لوگوهای ارزان قیمتی است که معمولا در یک بازه بین 50 هزار و در گران ترین حالت 200-300 هزار تومان قرار می گیرند . به این مجموعه لوگوها چیپ می گویند . شما می توانید طیف وسیعی از مغازه های تبلیغاتی ، نرم افزار های لوگو ساز و افراد آماتور یا نیمه حرفه ای را پیدا کنید که با این هزینه برای شما لوگو طراحی می کنند .

این موارد در بسیاری از لوگوهای ایرانی نیز دیده می شود . صاحبان کسب و کار معمولا در ابتدا به دلیل مدیریت سرمایه در زمینه لوگو هزینه نمی کنند ، بعدها که کمی کسب و کار آنها به جلو رفت متوجه خواهند شد که طراحی لوگو ، هزینه نیست بلکه جزیی از یک کسب و کار است .

 

 

در مورد طراحی لوگو این سوالات را از خود بپرسید :
 آیا لوگو می تواند کار شما را توصیف نموده و یا اینکه به خاطر سپرده شود؟
 آیا لوگو هویت رسمی دارد؟
آیا لوگو بدون رنگ هم تاثیر گذار است؟
 آیا لوگو مقیاس پذیر و قابل بزرگنمایی است؟
 آیا لوگو شخصیت شرکت شما را منتقل می کند؟
 آیا لوگو کیفیت و رضایت را منتقل می کند؟

 


لوگو های حرفه ای
سوالاتی که در بالا مطرح نمودیم را نسبت به هر کدام از لوگوهای معتبر و موفق بپرسید .  پاسخ به سوالات را در گروه لوگوهای حرفه ای و لوگوهای پنج هزار تومانی مقایسه کنید ، تفاوت را خواهید دید  و شاید از خود بپرسید چه چیزی باعث تفاوت بین این دو گروه لوگو می شود؟

 

 

روند کلی طراحی لوگو به شکل زیر است :


مفهوم اولیه : در این مرحله طراحی با کمک سفارش دهنده بر روی مفهوم کلی کار به توافق می رسند .
پژوهش : در اینجا طراح در مورد صنعت و یا حیطه ای که سفارش دهنده در خواست طراحی لوگو کرده است ، باید تحقیق کند .
بررسی مراجع : طراح در این مرحله به دنبال نمونه های موفق و مرجع در زمینه تخصصی مربوطه می گردد تا روند کاری آنها را بررسی کند .
طراحی و اجرا : در این مرحله طراح با توجه به مراحل قبل و همینطور دانش طراحی لوگو ، لوگو را شکل داده و اجرا می کند.
بازتاب : بعد از طراحی اولیه لوگو ، طراح به واسطه بازخوردهایی که از دیگران می گیرد لوگو را اصلاح کرده و به پختگی می رساند.
ارائه نهایی : طراح سپس لوگو یا لوگوهای طراحی شده را به سفارش دهنده تحویل می دهد .

 

 

 

 

منبع : http://logonegar.com/learning/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی