online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

چگونگی طراحی اینفوگرافیک

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

چالش های چگونگی طراحی اینفوگرافیک

بخش اول

اینفوگرافیک (infographic) یا همان information graphic که در حال حاضر در ایران نام های بسیاری به خود گرفته، در تاریخ مطبوعات پیشینه ای بیش از ربع قرن دارد. از دهه ۳۰ به این سو، نمونه هایی ولو بسیار ساده و ضعیف از اینفوگرافیک در مطبوعات ایران مشاهده می شود که با اهداف مختلفی تولید و استفاده شده اند. تاریخ مدرن اینفوگرافیک در ایران، خود را به تلاشهای مجموعه «همشهری» و پس از آن «خورشید» در اوایل دهه ۸۰ مدیون است. هرچند این تلاشها با شدت و ضعف بر این فرایند موثر بوده اند، ولی از اوایل دهه ۹۰، حضور رسانه های آنلاین همچون نسیم، خبرآنلاین و … به این جریان قوت بخشیده است.
طی دوسال اخیر، با ورود روابط عمومی ها به این حوزه و افزایش شرکت های تولید اینفوگرافیک و موشن اینفوگرافیک و تلاشهای صورت گرفته برای تدریس، بهره گیری از این حوزه جنبه عام تری یافته و توسعه بیشتری یافته است. علی رغم این تحولات، اینفوگرافیک در ایران با چالش‌هایی روبرو است.

طراحی اینفوگرافیک رایگان

● چالش انتخاب نام
اینفوگرافیک در ایران که قریب به ۱۳ سال از عمر تجربه زندگی مدرن آن می گذرد، هنوز با چالش انتخاب نام روبرو است. اینفوگرافیک در ایران با چالش نامهای مختلف روبرو است و از آن به اطلاع نگاشت، داده نما ، گرافیک اطلاع رسان ، گرافیک اطلاعاتی، داده های دیدنی و… یاد می شود. هنوز در بین عامه مردم، اهالی فن و فرهنگستان ادب، اتفاق آرا برای نام در این خصوص دیده نمی شود.

طراحی اینفوگرافیک رایگان

چالش های چگونگی طراحی اینفوگرافیک رایگان

● خلط نیوزگرافیک و اینفوگرافیک
علی رغم تفاوت نیوزگرافیک با اینفوگرافیک (با توجه به تفاوت بین اطلاع و خبر)، در ایران مرزی بین این دو وجود ندارد و از همگی به عنوان اینفوگرافیک یاد می شود. نیوزگرافیک در پی یک حادثه با یک یا چند ارزش خبری تهیه می شود و حادثه مربوطه را روایت بصری می کند در حالی که تمرکز اینفوگرافیک بر اطلاعات و انتقال اطلاعات به مخاطبان و کاربران است.

طراحی اینفوگرافیک رایگان

● چالش دسترسی به اطلاعات و طراحی اینفوگرافیک سازمانی
بعضا دسترسی به اطلاعات و داده ها با سهولت همراه نیست و تناقض آمار، خود یک چالش در این مسیر است. امید است همکاری سازمانهای مختلف با سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات بتواند در این مسیر موثر باشد.

برای ثبت سفارش طراحی گرافیکی و یا

استخدام طراح گرافیک با شماره

09397725495 تماس حاصل فرمایید . 

منبع : infographics.ir/8523-چالش‌های-اینفوگرافیک-در-مطبوعات-ایرا.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی