online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

۲۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰
مهر

*

*

*

طراحی انواع کارت ویزیت ( بخش دوم )

کارت ویزیت به طور کلی معرف کسب و کار شما و یا تخصص شرکت شماست ، و با استفاده از آن شما میتوانید اطلاعات مربوط به کار خود و شماره تماستان را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید.

شاید کارتهای ویزیت مستقیما در بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار نباشد ، اما مطمئنا تاثیرغیرمستقیم و مهمی در این زمینه خواهند داشت ، چرا که کارت ویزیت اولین مرحله ی ارتباط با مشتریان است و از آنجایی که اولین برخورد تاثیر بسیار زیادی دارد ، بنابراین کارت ویزیت مناسب به صورت غیرمستقیم میتواند در روند تبلیغات و بازاریابی شما تاثیر مهمی داشته باشد.

طراحی کارت ویزیت از جنس فلز

کارت ویزیت فلزی طلایی و نقره ای در دو نوع ساده و حاشیه دار ، با اندازه های ثابت در اختیار هستند اما طرح حاشیه و اندازه کارت ویزیت چوبی به دلخواه قابل سفارش است . 

کارت ویزیت فلزی از جنس آلومینیوم
با ضخامت ۳۲ میکرون به صورت ساده و حاشیه‌دار
ابعاد 86x54 میلیمتر
چاپ تمام رنگی
در دو رنگ طلایی و نقره‌ای
زمان تحویل حداقل ۲۴ ساعت کاری
مشاهده نمونه کارت‌های فلزی :

کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت فلزی

نمونه کارت ‌ویزیت از جنس پی‌وی‌سی | کارت ویزیت شیشه‌ای

چاپ کارت ویزیت pvc که به صورت هوشمندانه و زیبا طراحی شده باشد ، میتواند باعث ماندگار شدن کسب و کار شما در ذهن مخاطبانتان شود و این امر برای شناساندن بهتر کسب و کارتان به مخاطب مفید خواهد بود.

بنابراین یک کارت ویزیت ساده ، مناسب و جذاب می تواند باعث کسب اعتبار بیشتر ، معرفی بهتر خدمات و کسب جایگاه مناسب تر برای شما باشد.

کارت ویزیت شیشه ای

طراحی کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت pvc

در قسمت بعدی سایر انواع کارت ویزیت را بررسی خواهیم کرد .

خدمات طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را به ما بسپارید .

کافیست به شماره 09397725495 کلمه کارت ویزیت را پیامک

کنید تا با شما تماس بگیریم .

منابع : 

https://coico.ir/business-card/
https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/
http://www.zarfamlaser.ir/services-products/business-card

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۲۹
مهر

بررسی طراحی انواع کارت ویزیت ( قسمت اول )

امروزه با وجود پیشرفت‌های روزافزون عصر دیجیتال، کارت ویزیت همچنان جایگاه خود را در صنعت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به خوبی حفظ کرده است. در بسیاری از موارد شاهد آن بوده‌ایم که با گسترش دنیای هنر، طراحی و چاپ به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت های ویزیت بر اساس جنس کاغذ، اندازه، پوشش و طراحی با برش‌های خاص در انواع و اقسام متنوعی ارائه می‌شوند و هر فردی می‌تواند متناسب با سلیقه و نوع کسب و کار خود یکی از هزاران نمونه را انتخاب کند.

به دلیل عدم وجود برخی نمونه‌ها در پازل گرافیک با شماره 09397725495 و کارشناس فروش ما در ارتباط باشید و در ادامه این مقاله به بررسی انواع کارت ویزیت و چند نمونه از آنها می‌پردازیم.

1- کارت ویزیت‌ بر اساس جنس
کارت‌های‌ ویزیت بر اساس جنس کاغذ و مقوایی که از آن تهیه می‌شوند دارای طول عمر متفاوتی بوده و در بازار با نام‌های گوناگونی همچون گلاسه، کتان، چوب، فلز، چرم، پی‌وی‌سی (شیشه‌ای)، با قیمت‌های خاص خود ارائه می‌گردند.

نمونه کارت ‌ویزیت از جنس کتان :

سایز این کارت ۸٫۵×۴٫۸ میباشد. این کارت، از جمله کارت های پر طرف دار میباشد. علت علاقه مندی زیاد به این کارت بافت موجود بر روی خو کاغذ و همچنین مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر به دنبال یک کارت شیک و مقرون به صرفه می باشید می توانید از این نوع کارت استفاده نمایید.

توجه : در کارت های کتان به علت وجود بافت در هنگام چاپ رنگ مانند کاغذ گلاسه روی کار نمی نشیند. به همین دلیل کارهایی که دارای زمینه های روشن و سفید می باشند هنگام چاپ روی کارت کتان زیبا می شوند ولی کارهایی که دارای زمینه های تیره و مشکی می باشند بر روی کاغذ کتان خوب نشده و بهتر است از سایر کارت ها استفاده شود.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت از جنس چوب

طراحی کارت ویزیت با این نوع مناسب برای :

  • اشخاص و شرکت هایی که کسب و کار مرتبط با چوب دارند. (مانند مبلمان، قاب و …)
  • تمامی افرادی که به چوب علاقه دارند.
  • فروشگاه ها و تجارت هایی که به دنبال تبلیغ خاص هستند.
  • تمامی افرادی که خاص پسند هستند.

کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت از جنس چوب

در بخش دوم مقاله به بررسی سایر انواع کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت می پردازیم . با ما همراه باشید

اگر شما هم علاقه مند به داشتن کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد می باشید

                                                                                

همین الان با ما تماس بگیرید 

09397725495

منابع : 

https://picobazar.ir/product/wooden-business-card/
http://www.ghasedakprint.com/variety-of-business-card/
https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۲۴
مهر

تأثیر فونت در طراحی لوگو


وقتی ما در مورد موضوع یونیک بودن لوگو حرف می زنیم، هیچ چیز به اندازه ی استفاده از یک فونت دست ساز و استایلینگ (styling) آن در طراحی لوگو ، حاصل نهایی را یونیک و خاص نمی کند.

مانند لوگوی کمپانی کوکاکولا که لوگوی آن دارای فونتی است که کاملا اصیل است و از جایی کپی برداری نشده.

لوگوی کوکاکولا

در بیش تر اوغات در طراحی لوگو طراحان وقت زیادی را صرف انتخاب یک فونت خوب می کنند تا به اسم آن شرکت بیاید.

ولی اگر از یک فونت استفاده شود که به صورت دست ساز طراحی و ساخته شده موجب این می شود که لوگوی شما ظاهری بسیار اصیل پیدا کند.

طراحی لوگو

البته ممکن است کسانی فونت شما را به سرقت ببرند و از آن استفاده کنند ولی این موضوع از ارزش لوگوی شما کم نخواهد کرد.

مانند لوگوی زیر که از فونت لوگوی کوکاکولا استفاده می کند.

طراحی لوگو

اگر قصد طراحی لوگو برای خود را دارید ولی به هر دلیل قادر به انجام آن نیستید می توانید از خدمات ما در بخش طراحی لوگو استفاده کنید.

برای ثبت سفارش با شماره 09397725495 تماس بگیرید | علی ایزی

منبع : https://amos.graphics/تأثیر-فونت-در-طراحی-لوگو/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۲۳
مهر

طراحی ست اداری

طراحی اوراق اداری و یا طراحی ست اداری یکی از اصول مهم در تبلیغات هماهنگی است.یک کارخانه برای هر بخش از برنامه ریزی از پیش تعیین شده دارد و همه ی بخش های آن باید به صورت هماهنگ با هم کار کنند تا مجموعه را به هدف غایی خود برسانند.اگر امر تبلیغات را هم به یک کارخانه تشبیه کنیم نیاز مبرم هماهنگی را در جز به جز آن می توان احساس کرد.علاوه بر طراحی هر یک از عناصر تبلیغاتی خود باید به فکر هماهنگ کردن آن ها با هم باشید تا تاثیری قوی تر از پیش را بر مشتریانتان بگذارید.طراحی لوگو,کاتالوگ,… به خودی خود پایان کار نیست.برند شما را باید بتوان در هر یک از اوراق اداری مربوط به شما شناخت . از طراحی کارت ویزیت تا اسناد و فاکتورهای مربوطه.

طراحی ست اداری

علی ایزی در طراحی ست اداری شما چگونه عمل می کند :

ما ابتدا عناصر گرافیکی شما را مورد بررسی قرار می دهیم .سپس سعی می کنیم با استفاده از رنگ های سازمانی شما و عناصر موجود آن ها را به هم ارتباط دهیم .در این راه معمولا از الگوهای تکرار شونده رنگ های مکمل و یک سری از راهکارهای مرتبط سازی استفاده می کنیم .در این میان ممکن است عناصر قدیمی شما (کارت ویزیت و لوگو و…) کفایت لازم را چه به لحاظ طراحی و چه به لحاظ وجودی برای طراحی ست اداری شما را نداشته باشند نگران نباشید تیم طراحی ما به الگوهای قدیمی شما را به روز رسانی می کنند, آنها را برای استفاده مناسب میسازند و در جایگاه خود استفاده می کنند.

ست اداری


ممکن است برای مجموعه ی خود هنوز رنگ خاص یا لوگوی خاصی در نظر نگرفته باشید . ما شما را همراهی می کنیم تا بتوانید رنگ مورد نیاز خود را پیدا کنید و با استفاده از رنگ های مکمل فضای کم نظیری به ارمغان میاوریم

سپس هر یک از عناصر شما را بر اساس رنگ لوگو الگو یا هر عنصری که برای شما اهمیت دارد طراحی و نهایتا تلفیق می کنید . یک ست اداری موفق خود یک تبلیغ محسوب میشود .

ست اداری

ما برای ست اداری شما برنامه ایی ویژه داریم . ست اداری در تیم ما شامل موارد زیر است :

سربرگ A4
سربرگ A5
کارت ویزیت (2 رو)
پاکت A4
پاکت ملخی
برچسب سی دی
یادداشت A6
یک عدد Wallpaper


شما با داشتن این مجموعه می توانید به بسیاری از نیازهایتان پاسخ دهید.در صورت نیاز می توانید به جای هریک از موارد فوق عنوان مورد نیازی که مخصوص کار خودتان هست را سفارش دهید.مثل انواع بلیط بارکد فاکتور سررسید اسناد و غیره .

طراحی ست اداری
با یک پارچه کردن اوراق خود می توانید بسیار تاثیر گذار تر از قبل ظاهر شوید و هر یک از این عناصر تبلیغاتی خود به تنهایی نقش حائذ ارزشی را در امر تبلیغات شما خواهد داشت . طراحی ست اداری نشان دهنده ی هویت سازمان یافته ی شما دارد. به طور مثال میتوانید تصور کنید اگر نامه ای از شرکت بنز برای شما بیاید ، قطعا پاکت نامه با خود نامه هماهنگ است . احتمالا لوگوی بنز به حالت خاصی روی پاکت و خود آن نامه قرار گرفته است . این فرآیند دور از ذهن شما نیست چرا که شما هویت سازمان یافته بنز را در ضمیر ناخود آگاه خود به خوبی شناخته اید. حال اگر بخواهید این هویت را در ذهن مخاطبتان داشته باشد لازم است تا یک رنگ شوید ! تمام اوراقتان از رنگی سازمانی ، طرح تکرار شونده ( Pattern ) اختصاصی و نهایتا هویتی متمایز داشته باشید . این هویت در طراحی ست اداری به اوج خودش میرسد و تاکید بر اصالت یکی از مهمترین اصول موفقیت شما خواهد بود .

برای سفارش طراحی و مشاوره رایگان تبلیغات و چاپ با علی ایزی 09397725495 تماس بگیرید . 

چاپ ست اداری

منبع : https://amos.graphics/office-set/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۲۱
مهر

آموزش طراحی گرافیکی عکس نوشته

آموزش کار با برنامه عکس نوشته ساز پیشرفته و استیکر ساز پیکتو را در ادامه مطلب ببینید :

در این مطلب به معرفی یکی از بهترین و جدیدترین برنامه های عکس نوشته ساز و استیکر ساز اندروید خواهیم پرداخت که با استفاده از آن میتوانید عکس نوشته های زیبا و با کیفیتی بسازید برای دوستان خود ارسال کنید . با ما همراه باشید.

در صورتی که برنامه ی پیکتو را بر روی گوشی خود نصب ندارید میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید :

سپس از بخش جدید یک عکس برای پس زمینه انتخاب کنید


در این قسمت میتوانید از گالری آنلاین و یا گالری گوشی و رنگ استفاده کنید

طراحی عکس نوشته

طراحی عکس نوشته


پس از انتخاب پس زمینه ی دلخواه میتوانید با استفاده از گزینه ی افکت عکس خود را زیباتر کنید


همچنین میتوانید با استفاده از گزینه ی درج لوگو روی عکس خود لوگو تلگرام و اینستاگرام قرار دهید

طراحی عکس نوشته


با استفاده از بخش متن میتوانید متن دلخواه با فونت های زیبا و مختلفی را روی عکس خود اضافه کنید


در این قسمت گزینه های زیادی قرار دارد که میتوانید رنگ ، فونت و … نوشته را تغییر دهید


با استفاده از بخش استیکر نیز میتوانید به عکس خود استیکر اضافه کنید

طراحی عکس نوشته

پس از انتخاب فونت و رنگ دلخواه میتوانید گزینه ی مرحله ی بعد را انتخاب کنید

طراحی عکس نوشته


و در پایان ذخیره را انتخاب کنید


یا با استفاده از ارسال به صورت استیکر مستقیم در تلگرام استفاده کنید

طراحی عکس نوشته های خود را به ما بسپارید . طراحی زیباترین عکس نوشته ها با کمترین قیمت انجام می شود . برای سفارش به علی ایزی با شماره 09397725495 تماس بگیرید .

منبع :http://libano.ir/learn-how-to-work-with-the-advanced-photo-editor-and-sticker-sticker-maker/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۱۸
مهر

سفارش طراحی آنلاین گرافیکی و چاپ و تبلیغات

پادکست اول

سلام و عرض ادب خدمت همراهان گرامی و عزیزانی که از طرق مختلف این پادکست رو گوش می کنند . این اولین پادکست منه و قراره امروز در مورد تیم مون یکم باهاتون صحبت کنم . من علی ایزی سرپرست یه تیم دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای خوب و باحالم که تصمیم گرفتم از این به بعد با پادکست هایی در رابطه با طراحی های گرافیکی از جمله طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی لوگو ، سر برگ ، ست اداری ، کاتالوگ ، لیبل ، پاکت نامه ، کاور سی دی ، جلد کتاب ، طراحی صفحات مجله و موارد دیگر حوزه طراحی ، چاپ و تبلیغات در خدمتتون باشم . البته گاها سعی میکنم یکمی هم درباره دیجیتال مارکتینگ ، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین ، برند سازی ، کپی رایتینگ ، تبلیغات اثر بخش ، تولید محتوای ارزشمند ، وایرال مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و انواع و اقسام روش های دیجیتال مارکتینگ هم باهاتون صحبت کنم .

 

آموزش تولید محتوای گرافیکی

آقا از قدیم گفتند جنگ اول به از صلح آخر ؛

بزارید از همین اول بهتون بگم من اطلاعاتی که در پادکست ها در اختیارتون قرار میدم رو از منابع مختلف جمع آوری می کنم . یوقت فردا نگید اینایی که گفتی رو فلان جا خونده بودم . من اطلاعاتمو از سایت های معتبر اینترنتی در حوزه طراحی گرافیکی و طراحی آنلاین ، کتاب های متعدد منتشر شده در زمینه های موارد بالا که خدمتتون عرض کردم ، نکاتی که در کلاس های اساتید و مدرسان دیجیتال مارکتینگ و اساتید طراحی گرافیک مطرح میشه و همچنین مباحثی که در کارگاه ها ، ورکشاپ ها ، سمینار و وبینار های پیرامون این حوزه گفته میشه ، رو گردآوری میکنم و چکیده ای از اون رو در اختیار شما عزیزان قرار میدم. البته حتما منبع حرفاموهم بهتون میگم که حق کپی رایت هم رعایت کرده باشم .

 

تیم طراحی گرافیکی و دیجیتال مارکتینگ

خب اجازه بدید مختصر مفید به اینکه ما که هستیم و از کجا پدید آمدیم هم بپردازم . زمستون 97 بود که تصمیم گرفتم یه مغازه بزنم و شروع کنم به طراحی گرافیک و چاپ و تبلیغات و این داستانا ، مثل همین دفاتر فنی یا چاپ و تبلیغات هایی که حتما گوشه و کنار این شهر دیدید ؛ اما وقتی یه برانداز کردم و یه نگاه به ته جیبم انداختم دیدم که آقا ما نه پولشو داریم نه حوصلشو ! واسه روزی 4 تا کپی پرینتو و گه گداری چنتا سفارش طراحی منوی رستوران نه تنها باید کلی هزینه کنم و اجاره مغازه و این قضایا بلکه باید برم درخواست بدم و بشینم منتظر که بهم مجوز بدن ، تازه اگه بدن و هزارتا مانع دیگه . بگذریم ، خلاصه تصمیم گرفتم اصن بیخیال مغازه و چاپ و تبلیغات و این چیزا بشم . اما یه رفیق خوب پیدا شد و مارو با کسب و کارهای استارتاپی و دیجیتال مارکتینگ و این بحثا آشنا کرد . گفت آقا بیا مغازه تو توی اینستاگرام و تلگرام و سایت و این صحبتا بزن . ماهم گفتیم چشم . این شد که بعد از حدود یکسال یادگیری اصول و قواعد دیجیتال مارکتینگ وارد فضای مجازی شدم . اینم بگم که من تنها نیستم و چنتا از خوبای حوزه طراحی گرافیک ، تدوین و ساخت انواع تیزر و ساخت موشن گرافیک رو دور خودم جمع کردم تا هیچ سفارشی از زیر دستم فرار نکنه .

 

اوه اوه خیلی صحبت کردم ، ببخشید فکر کنم خستتون کردم . این پادکست رو همینجا تموم می کنم و از قسمت دوم شروع به ضبط پادکست های تخصصی میکنم . راستی اگه کاری داشتید با من تماس بگیرید . شماره های من در سایتم به نشانی WWW.ALIIZIY.IR  هست . روز خوبی داشته باشید ، خدانگهدار

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۱۶
مهر

دیجیتال مارکتینگ


دیجیتال مارکتینگ، یک ابزار قدرتمند برای مدیریت کسب و کار امروزی
دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز به یک کانال ارتباطی ضروری برای فروش بیشتر تبدیل شده است. و در طراحی استراتژی‌های بازاریابی برای روش‌های B2B (ارتباط میان شرکت‌ها) و B2C (ارتباط با مشتریان) نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

با این وجود، برخی از مدیران، به بهانه کمبود زمان و بیشتر به دلیل عدم دانش و تخصص کافی برای استفاده از ابزارهای بازاریابی اینترنتی از آن اجتناب می کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی شامل فعالیت‌ها و اقداماتی است که شرکت‌ها در فضای مجازی برای کسب و کار خود انجام می‌دهند.

دیجیتال مارکتینگ شامل وب سایت‌ها ، وبلاگ‌ها ، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و خبرنامه‌ها می‌باشد . البته امروزه با توجه به سرعت در حال رشد فضای مجازی، تعریف بازاریابی اینترنتی بسیار گسترده تر و فراگیرتر شده است .

دیجیتال مارکتینگ

چرا دیجیتال مارکتینگ؟
یکی از ویژگی‌های بازاریابی اینترنتی مدرن این است که، مشتریان بیشتر تمایل به مصرف محصولاتی را دارند که محتوای مد نظرشان درباره جستجوی محصولات و خدمات موجود در اینترنت با نیازهایشان همخوانی داشته باشد.

امروزه با توجه به تحقیقات گسترده در کشورهای توسعه یافته و در رابطه با دیجیتال مارکتینگ رفتار خرید مشتریان به صورت زیر ارزیابی شده است:

50% از مصرف کنندگان قبل از خرید یک محصول یا خدمات، در اینترنت جستجو می‌کنند.
25٪ از بزرگسالان مصرف کننده، محصولات آنلاین را خریداری می‌کنند.
15٪ از خریدهای آنلاین از طریق جستجو در موتورهای جستجو انجام می‌شود.
10٪ از خرید آنلاین به طور مستقیم از شبکه‌های اجتماعی است.

دیجیتال مارکتینگ


نقش دیجیتال مارکتینگ در بازار امروز
امروزه، حتی مصرف کنندگانی که تنها برای مقایسه ویژگی‌های محصول خود در اینترنت جستجو می‌کنند، با تخمین درصد بالایی، امکان دارد که از همان سایت‌های خرید و فروش محصولات آنلاین، کالا یا خدمات خود را خریداری کنند.

در دیجیتال مارکتینگ، به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، مصرف کنندگان از روش معرفی به همدیگر استفاده بسیاری می‌کنند. که این مقیاس بسیار وسیع‌تر از تبلیغات به روش محیطی است.

اهمیت این روش و معرفی کالاها و خدمات به روش دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌هایی که فروشگاه خرید آنلاین دارند بسیار زیاد است.

بر اساس آمار جهانی دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال گسترده شدن است و بیش از 50 درصد از مردم به خرید آنلاین محصولات و خدمات روی آورده‌اند.

علاوه بر این،شرکت‌های دیگر هم رفتار مشابهی مانند مصرف کنندگان دارند ، آن‌ها تحقیقات بازاریابی و تبلیغات خود را آنلاین انجام می‌دهند ، و بر اساس اطلاعات به دست آمده در اینترنت به صورت آنلاین تصمیم‌گیری می‌کنند.

دقیقا به همین خاطر است که استفاده از بازاریابی ترکیبی مخصوصا دیجیتال مارکتینگ ، باید در کسب و کار شما جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

برای دیده شدن در فضای مجازی ، ابتدا باید بدانید که مصرف کنندگان چه می‌خواهند، در بازاریابی اینترنتی این مرحله پایه و اساس استراتژی رفتار فروش و تبلیغات شما است.

تولید محتوا

بازتاب استراتژیک
قبل از شروع به استفاده از دیجیتال مارکتینگ ، لازم است زمانی را برای تحقیق درباره‌ی رفتار مشتریان اینترنتی و نتایج طرح مورد نظر خود اختصاص بدهید :

مشتریان شما چه کسانی هستند؟
نیازهای آن‌ها چیست؟
رفتارهای خرید آن‌ها، به ویژه در اینترنت چگونه است؟
مزایای رقابتی و متمایز شرکت شما چیست؟
اهداف کسب و کار شما در دیجیتال مارکتینگ چیست؟
این بررسی به شما این امکان را می‌دهد که با آگاهی بیشتری نسبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اینترنتی برنامه دیجیتال مارکتینگ خود را طرح ریزی کنید که در نهایت فروش شما را بالاتر ببرد .

پس از شناسایی مهم ترین خواسته‌ها و کانال‌های ارتباطی برای رسیدن به مشتریان خود، باید وب سایت و محتوای را بسازید که قابل اعتماد و متعهد باشد.

محتوا کلید اصلی دیجیتال مارکتینگ
ایجاد محتوای مناسب یکی از کلید‌های بازاریابی اینترنتی است. مصرف کنندگانی که در فضای مجازی محصول یا خدماتی را جستجو می‌کنند به دنبال اطلاعات برای پاسخ به حل یک مشکل یا نیازشان هستند نه تبلیغات، بنابراین ضروری است که محتوایی که شرکت شما ایجاد می کند حداقل یک نیاز یا خواسته مشتری را برآورده کند.

اصولا تولید محتوای مناسب موجب اطلاع رسانی و آگاهی رساندن به تمام کاربران فضای مجازی می‌شود و از این راه به تمام مشتریان بالقوه و کنونی هم خدمات ارائه می‌دهد.

دیجیتال مارکتینگ

نکات اصلی برای تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ


دیجیتال مارکتینگ با به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، ایده‌ها و تجربیات مشتریان قبلی خود بدون هیچ گونه سؤال مستقیم از کاربران اینترنتی دیگر آن‌ها را راهنمایی می‌کند، زیرا تولید محتوا یک روش فروش مستقیم نیست، بلکه راهی برای ایجاد ارتباط با کاربران مجازی است.

ایده تولید محتوا باید بسیار ساده و قابل درک باشد و بتواند سریعا برای برند شما اعتبار و اعتماد سازی کند. در دیجیتال مارکتینگ این موضوع برای برند تجاری شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به این خاطر که، مصرف کنندگانی که شما را نمی‌شناسند توسط یک برند ساده و با مفهوم شما می‌توانند با کسب و کار شما آشنا شوند، پس از آشنایی مشتریان از طریق تولید محتوای شرکت شما، قطعا یک ارتباط بین برند شما و مشتریانتان صورت می‌گیرد که این موضوع در نهایت می‌تواند منجر به فروش شود.

شما با استفاده از تولید محتوا و ارتباط کاربران با محتوای تولیدیتان ،اعتبار و موقیعت برند خود را تثبیت می‌کنید.

بازاریابی دیجیتال

برخی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ


1. وب سایت و وبلاگ
وب سایت و وبلاگ هر دو محتوای شما را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. تفاوت این دو در پویایی و فعالیت آن‌ها است. وبلاگ، فضایی برای تعامل و ارتباط شخصی شما با دیگران است و شما با استفاده از وبلاگ خود می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با کاربران در میان بگذارید. اما وب سایت بیشتر مربوط به کسب و کار شرکت شما است و شما می‌توانید با استفاده از وب سایت خدمات و محصولات خود را ارائه دهید. البته ناگفته نماند که شما برای طراحی یک وب سایت به خرید هاست و دامنه و برنامه نویسی حرفه‌ای نیاز دارید که برای وبلاگ این گونه نیست.

2. فروشگاه آنلاین یا سایت فروشگاهی
فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات در دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود. شما می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین محصولات خود را به کاربران اینترنتی بفروشید.

3. رسانه‌های اجتماعی
مصرف کنندگان بسیاری در رسانه‌های اجتماعی، به ویژه در اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و یوتیوب هستند. انواع متفاوتی از رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی وجود دارد که هر کدام بخشی از کاربران اینترنتی را به خود جذب می‌کنند.

شما می‌توانید با استفاده از یک استراتژی موفق از همه‌ی این رسانه‌ها استفاده بهینه را ببرید.

4. خبرنامه
خبرنامه هم یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای تمرکز بر روی ارائه ایده‌ها و مشتریان شما است، مشتریانی که به شما ایمیل خود را ارسال می‌کنند، به شما اجازه می‌دهند اطلاعات و خدمات مرتبط به آن‌ها را برایشان ارسال کنید.

اغلب این خبرنامه‌ها با استفاده از وب سایت شما ساخته می‌شود و به طور مستقیم با مشتریان شما در ارتباط است و این مزیت خبرنامه‌ها است که برخلاف ابزارهای دیگر دیجیتال مارکتینگ این ارتباط را دارند.

5. تبلیغات آنلاین
گوگل و فیس بوک ابزارهایی را برای تجارت در بازاریابی اینترنتی به شما می‌دهند که به خوبی کار می‌کنند، زیرا ابزارهایشان به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را با دستیابی به مشتریان وهدف خود را با دقت بالا و با هزینه بسیار پایین‌تر از رسانه‌های سنتی انجام دهید. تبلیغات به جذب مصرف کنندگان به وب سایت شما و استفاده آن‌ها از تولید محتوای شما و در نهایت منجر به خرید آنها از سایت شما می‌شود.

به طور خلاصه، ستون مرکزی یک استراتژی بازاریابی اینترنتی خوب مشتری شماست. در دنیای امروز، شرکت‌هایی در میان مشتریان خود پابرجا هستند که موقعیت‌های تجاری خود را در مکان هایی ایجاد کرده‌اند که بیشترین بازدید را دارد و آن چیزی نیست جز، استفاده از دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ با شماره 09397725495 تماس بگیرید . تیم طراحی و دیجیتال مارکتینگ علی ایزی 24 ساعته همراه شماست

منبع : https://www.negaranco.com/digital-marketing/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۱۶
مهر

چاپ بروشور | قیمت چاپ بروشور تبلیغاتی

چاپ بروشور غالبا یک یا چند صفحه به هم پیوسته است که کاربردهای مختلفی دارد و بیشتر برای تبلیغات محصولات و خدمات شرکت ها از آن استفاده می شود، تبلیغات به وسیله ی بروشور یکی از در دسترس ترین نوع تبلیغ برای کسب و کار و بیزینس امروزی است، حتی اگر کسی بر روی قله های اورست هم زندگی کند، قطعا یک برگ بروشور چاپی را به صورتی تصادفی از هوا دریافت خواهد کرد و می تواند با محصولات شما آشنا شود.

چاپ بروشور

قیمت چاپ بروشور

قیمت چاپ بروشور بستگی به سایز بروشور تبلیغاتی درخواستی دارد ، در اینجا با توجه به نوسان بازار قیمت ها موقتا برداشته شده اند. و شما می توانید با ما تماس بگیرید و سریعا قیمت روز چاپ بروشور را در اختیار شما می گذاریم.

قیمت چاپ بروشور

چاپ بروشور دیجیتال
چاپ بروشور دیجیتال در واقع فروشگاه محصولات شما به صورت دیجیتال است. بر خلاف بروشورهای فیزیکی ، بروشورهای دیجیتال برای رسانه های مختلف دیجیتال از جمله وب سایت ها بسیار بهینه سازی می شوند. شما می توانید بروشورهای دیجیتالی که به صورت PDF یا به صورت انیمیشن طراحی شده اند و در وب سایت های مختلف از جمله وب سایت نگاران به نمایش بگذارید.
در اینجا 8 نفع ایجاد بروشور دیجیتال را مطالعه کنید.

چاپ بروشور دیجیتال



چاپ بروشور سه لت
چاپ بروشور سه لت و A4 و A5
بروشورها را عموما در قالب های A4 و A5 چاپ می کنند ، اما انواع قالب های مختلف برای چاپ بروشورها وجود دارد:

سایز A6 (105x148mm) این سایز بیشتر برای تبلیغات بروشور جیبی چاپ می شود.

سایز A5 (148x210mm)

سایز A4 (210×297mm) که بیشترین فرمت مورد نظر برای چاپ بروشورهای تبلیغاتی است

سایز (mm210×280) این سایز هم تقریبا همان فرمت A4 است.

که کمی ارتفاع آن بلندتر شده و بیشتر برای بروشور های هنری استفاده می شود.

سایز (105×210mm) فرمت استاندارد برای ارسال نامه است زیرا با اندازه یک پاکت نامه استاندارد سازگار است.

سایز mm)105×297) میلی متر: یک فرمت طولی است.

سایز mm) 120×120) میلی متر، یک قالب مربع کوچک است، که بیشتر برای جزوه های سی دی استفاده می شود .

سایز 148x 148mm)) میلی متر، یک بروشور مربعی متوسط است.

سایز mm)210×210) میلی متر، یک قالب مربع بزرگ است.

سایز mm)120×180) میلی متر مربوط به کتابچه های DVD است.

چاپ بروشور سه لت

چاپ بروشور تبلیغاتی ارزان و فوری
همانطور که می دانید چاپ بروشور ، یکی از تبلیغات بسیار ارزان و رایج برای بیزینس های مختلف است که در قطع ها و انواع مختلفی طراحی و چاپ می شوند .

گروه طراحی علی ایزی ضمن ارائه نمونه کارهای فراوان در این زمینه، کیفیت چاپ بروشور و جذابیت طراحی آن را برای مشتریان و صاحبان کسب و کارها تضمین می نماید.

شما با سپردن طراحی و چاپ بروشور خود به همکاران متخصص ما در مجتمع چاپی نگاران، علاوه بر بهره مندی از کیفیت چاپ فوق العاده و با ضمانت خدمات ما، می توانید به تبلیغات شغلی خود جان تازه ای هم ببخشید، پس منتظر نمانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

ما پازل موفقیت شما را کامل می کنیم | 09397725495 | www.aliiziy.ir | طراحی ، چاپ ، تبلیغات ، برندسازی ، دیجیتال مارکتینگ

منبع : https://www.negaranco.com/brochure/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۱۵
مهر

کاتالوگ چیست


کاتالوگ (Catalogue) فهرست و سندی است از اقلامی که قرار است به فروش برسند، خدمات و یا دوره های آموزشی که قرار است که به افراد معرفی گردند به همراه توضیحات و قیمت آن ها به صورت یک سند چاپی و یا سند الکترونیکی بر روی اینترنت، سی دی، دی وی دی و ... انتشار می یابند. کاتالوگ شامل فهرست شماره گذاری شده ای از اسامی، دوره ها، وسایل و ... می باشد.

کاتالوگ چیست

هدف از تهیه ی کاتالوگ تنها فروش محصولات و یا گرفتن درخواست به منظور ارائه خدمات است بنابراین ، اطلاعات باید در چند خط به طور ساده آورده شوند تا توضیحات مختصر و مفیدی درباره ی محصول عرضه شده و یا خدمات ارائه شده به مخاطب داده شود. تعداد صفحات کاتالوگ معمولا ۸ صفحه یا بیشتر می باشد. در کاتالوگ ها اغلب از تصاویر زیبا و مناسب به منظور معرفی بهتر استفاده می شود چرا که در کاتالوگ جذب مشتری و بازاریابی و توجه به جنبه ی تجاری محصول هدف اصلی محسوب می شود.

پیش به سوی کاتالوگ خوب


ابتدا باید به این پرسش پاسخ داد که یک کاتالوگ خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ پاسخ به این سوال با آن که اول ساده به نظر می رسد ، اما با کمی تامل دشواریش را به ما ثابت می کند. ابتدا ویژگی های مهم یک کار تبلیغی (در اینجا کاتالوگ) را باید بررسی کرد . طرح ، رنک ، کادر بندی و چینش ، متن ، تصاویر و نموداره ها ، شعار ، پیام و یکپارچگی

طرح کاتالوگ
طرح ابتدایی ترین بخش و پایه و اساس کار است. طرح استخوان بندی یک کار است و استخوان بندی مناسب، تنه ای مناسب می سازد. بدون داشتن طرح مناسب، نمی توان انتظار داشت کار نهایی هیچ گونه موفقیتی از لحاظ بصری حاصل کند .

طراحی کاتالوگ

رنگ در کاتالوگ
رنگ به کار شما زندگی می بخشد و در کنار طرح قرار می گیرد و با هم پایه کلی کار گرافیکی را می سازند. انتخاب رنگ دانشی بسیار پیچیده است. از نگهداری و استفاده درست رنگهای سازمانی گرفته، تا بررسی تاثیرات روان شناسی رنگ و محل قرار گرفتن رنگ (چه از لحاظ قرار گیری در کنار رنگهای اطراف و چه از لحاظ بافتی که رنگ در آن قرار می گیرد) روند پیچیده است تا رسیدن به پالت نهایی

کادر بندی و چینش کاتالوگ
چشم انسان همواره با کادر های مختلف روبرو است. هر تصویر بصری مقابل چشمان ما تشکیل یک کادر می دهد و آن کادر عناصر قرار گرفته در آن را به یکدیگر پیوند می دهد. کادر بندی با توجه به مجموعه کار می تواند تغییرات زیادی داشته باشد. کادر، امری بسیار جذاب در طراحی است. یک کادر لزما به معنی استفاده از تصویر مثبت نیست و می توان با تصویر منفی نیز به کادر دلخواه رسید. به عنوان مثال یک کادر بندی در صفحه ای سفید که در میان آن متن ها و تصاویر با رنگی مانند سیاه نوشته شده باشند، می تواند به سادگی حاشیه ای خالی از تصویر و رنگ (منفی) باشد. کادر بندی بنا به خلاقیت طراح و پیام اثر امکانات بسیار زیادی برای تاثیر روی مخاطب را در اختیار شما قرار می دهد.

طرح کاتالوگ

اما چینش به مقوله ای درون طرح و نه در اطراف آن مربوط است. چینش محل قرار گیری اجزای درون کادر است تا یک کل مشترک را یکپارچگی داده و ارتباط و جایگاه آنها در کنار هم و در کل اثر مشخص می کند و وزن کار را مشخص می کند.

متن در کاتالوگ
متن درون یک کاتالوگ می تواند بسیار اطلاع رسان ، خلاصه و کافی باشد . هیچ کس وقتی به کاتالوگ شما مراجعه می کند نیاز ندارد به اندازه یک کتاب اطلاع کسب کند اما از طرفی دیگر نیاز دارد تمام آنچه نیاز دارد را به صورت خلاصه و قابل فهم به دست بیاورد .

تصاویر و نمودارهای کاتالوگ
استفاده از تصاویر و نمودار ها نیز می تواند به انتقال اطلاعات مورد نظر شما به مخاطب کمک شایانی کند. اما به یاد داشته باشد، این تصاویر و شیوه استفاده از آنها کمی پیچیده تر از آن است که به سادگی از آن بگدریم. به عنوان مثال فرض کنید یک نوشته در کنار یک تصویر قرار می گیرد. اگر نوشته مربوط به عکس باشد و توضیحاتی راجه به آن بدهد، در بسیاری از موارد بهتر است تصویر چرخشی به سمت متن داشته باشد. در حالتی دیگر فرض کنید نوشته ای در کنار یک تصویر قرار دارد که آن نوشته قرار است پیامی را به مخاطب برساند نه آنکه توضیح تصویر باشد، در این صورت یکی از رایج ترین شیوه ها این است که سویه تصویر به سمت بیرون کار باشد و چرخشی نداشته باشد. اینها مثالهایی ساده از تاثیرات انتخاب عکس و نوع عکاسی و یا نمودار استفاده شده در کار می باشند .

تصاویر و جدول ها در کاتالوگ

شعار و پیام کاتالوگ
یک تبلیغ بصری به صورت کلی و در اینجا یک کاتالوگ به صورت جزئی دارای یک پیامی می باشد. این پیام می تواند در قالب یه شعار باشد که کل اجزا اثر باید نقش تاکیدی داشته باشند و مخاطب را به آن شعار برسانند. اما پیام می تواند به صورت یک شعار نبوده، به صورت گسترده تری عملی کند و به عنوان مثال معرفی چندین و چند محصول باشد. در اینجا باید اشاره کرد در صورت آن که پیام مربوط به چندین جز می باشد و اجزای مختلفی معرفی می شوند، این اجزا باید در کنار هم و با یکدیگر دارای ارتباط باشند .

تمامی عوامل بالا در کنار هم می توانند به یک کار یکپارچگی بدهند. هر کدام از این مراحل نیازمند تحقیق و بررسی فراوانی دارند. نیازمند شناخت شما، محصول، مخاطب، رقبا و بازار دارد. شعار و پیام مناسب برای کاتالوگ خود تهیه کنید تا بتوانید بر روی مخاطبین بیشترین اثر را بگذارید .

قوانین و مقررات طراحی کاتالوگ
قوانین مربوط به این خدمات را می توانید در بخش قوانین و مقررات وب سایت مشاهده بفرمایید. در نظر داشته باشید سفارش خدمات به منزله مطالعه و تایید این قوانین از سوی مشتری می باشد .

منبع : http://www.agerin.ir/طراحی-کاتالوگ

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۱۴
مهر

خدمات طراحی گرافیک

تیم طراحی و تبلیغات علی ایزی ، خدمات طراحی گرافیک را با بهترین کیفیت ، در زمانبندی بسیار کوتاه را به مشتریان خود ارائه می دهد. متخصصین طراحی گرافیک تیم طراحی و تبلیغات علی ایزی از دانش آموختگان هنری و با تجربه کاری در زمینه تبلیغات می باشند.

خدمات طراحی گرافیک علی ایزی
برخی از خدمات طراحی گرافیک ارائه شده توسط تیم طراحی و تبلیغات علی ایزی :

طراحی لوگو
طراحی کاتالوگ
طراحی بروشور
طراحی کارت ویزیت برش خاص
طراحی ست اداری
خدمات چند رسانه ای
طراحی کاراکتر
طراحی پوستر
طراحی تراکت
هزینه ها و تعرفه خدمات طراحی گرافیک


جهت مشاهده لیست هزینه ها می توانید به بخش محاسبه قیمت سایت علی ایزی مراجعه نمایید. برای سفارش ، به بخش فروش سایت مراجعه کرده و از یکی از روش های اعلام شده اقدام نمایید.

همچنین می توانید پیش از سفارش نمونه قرار داد طراحی و قوانین و مقررات علی ایزی را مطالعه بفرمایید .

سفارش خدمات طراحی گرافیک


سفارش خدمات طراحی گرافیک به شیوه های اعلام شده زیر امکان پذیر بوده و امکان سفارش حضوری این خدمات وجود ندارد.

سفارش تلفنی : جهت سفاش خدمات می توانید با شماره تلفن 09397725495 تماس حاصل فرمایید.

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ : جهت سفارش خدمات از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره 09397725495 با ما در ارتباط باشید.

ساعات تماس:

هفت روز هفته 24 ساعته در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

مشاوره خدمات طراحی گرافیک
مشاوره طراحی گرافیک تنها برای خدمات ارائه شده در تیم علی ایزی صورت می پذیرد . این خدمات تنها پس از ثبت سفارش و بر اساس موارد مشخص شده در خدمات امکان پذیر است. در صورت نیاز به ارائه خدمات بیش از زمان های مشخص شده، می توانید با مراجعه به بخش مشاوره از خدمات ارائه شده استفاده فرمایید.

نمونه کارهای طراحی گرافیک
برای مشاهده برخی از نمونه کارهای انجام شده توسط تیم علی ایزی می توانید به بخش نمونه کارها مراجعه فرمایید.

چرا خدمات طراحی گرافیک تیم طراحی و تبلیغات علی ایزی ؟


از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
طراحی زیبا، شیک و مدرن به شما ارائه می دهیم.
سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.

طراحی آنلاین

منبع : http://www.agerin.ir/خدمات-گرافیک

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی