اینفوگرافیک
انتخاب موضوع در اینفوگرافیک
قسمت سوم
۶) بیان اطلاعاتی فراتر از زمینه فعالیت کسب و کار
هنگام تولید محتوا و طراحی اینفوگرافی ، خود را محدود به فضای کاری خود نکنید. پای خود را یک قدم فراتر بگذارید و سراغ مطالب متنوع دیگر نیز بروید. همچنین می توانید بین این موضوعات و فضای کسب و کار خود ارتباطاتی را پیدا کرده و در طراحی اینفوگرافیک به آن اشاره کنید.
به عنوان مثال اگر کسب و کاری در رابطه با خرید و فروش آنلاین دارید ، می توانید اینفوگرافیک هایی در رابطه با تفاوت بازاریابی سنتی و آنلاین منتشر کنید. این اینفوگرافیک مستقیما به معرفی محصول مورد نظر نمی پردازد، بلکه مخاطب را تشویق به بازاریابی آنلاین می کند.
۷) ادغام کردن دو یا چند موضوع
آخرین اصل در طراحی یک اینفوگرافی ادغام دو یا چند موضوع است. این چند موضوع باید از جهاتی باهم مشترک باشند. این روش بسیار کارآمد و گیرا است.
در طراحی اینفوگرافیک زیر چند موضوع و آمار مختلف در رابطه با محیط زیست، در کنار هم بیان شده اند.
نتیجه گیری انتخاب موضوع در اینفوگرافیک
صرف کردن زمان روی یک طراحی اینفوگرافی و منتشر کردن آن، بدون گرفتن بازخورد مناسب از مخاطب، بسیار دلسرد کننده است. همانند روش های تولید محتوای دیگر، در طراحی اینفوگرافیک نیز رقابت تنگاتنگی بین کسب و کارها وجود دارد. طراحی های اینفوگرافیک را صرفا برای رفع تکلیف انجام ندهید؛ از این اصول گفته شده در این مطلب استفاده کنید و محتوایی تولید کنید که قابلیت دیده شدن داشته باشد.
برای ثبت سفارش طراحی گرافیک و یا
استخدام طراح گرافیک با شماره
09397725495 تماس حاصل فرمایید .
منبع : https://graphteam.ir/طراحی-اینفوگرافیک/