online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰۶
آبان

حرف هایی که نباید به طراح گرافیک بزنید ! | پادکست سوم

 

سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه . در ادامه حرف هایی که نباید به طراح گرافیک بزنید قصد دارم در این پادکست هم سه مورد دیگه رو مطرح کنم .

مورد هفتم : این طرحرو میبینی ، میخام عین همینو برام بزنی

ببینید این کار از دو نظر برای شما مناسب نیست : یکی حق مالکیت طرح و مسائل اخلاقی و این صحبتا و یکی هم اعتبار برند شما که قطعا با کپی کاری پایین خواهد آمد . میدونید اگر فردی که طرحش رو سرقت کردید متوجه کارتون بشه میتونه چه ضربه ای به اعتبار برند شما بزنه ؟ از طرفی اون طراحی که کپی کاری کرده هم قطعا از این مسئله متضرر خواهد شد و ممکنه هرچی اعتبار در طی سال ها کسب کرده به یکباره از بین بره . پس کپی کاری ممنوع !

 

طراح گرافیک

قسمت آخر حرف هایی که نباید به طراح گرافیک بزنید

مورد هشتم : آقا من نصف چیزی که میگی قیمت دارم . گرون میگیری !

یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه " همون قدری که پول بدی آش میخوری " . تعرفه طراحی بروشور ، کارت ویزیت ، هزینه طراحی تراکت ، هزینه طراحی لوگو و موارد از این دست به فاکتور های بسیاری بستگی داره . کیفیت کار طراحان با هم متفاوته ، علاوه بر اون ، محل زندگی ، سبک کاری ، تجربه ، سرعت ، اصالت کار ، شخصیت کاری طراح و خیلی عوامل دیگه در قیمت گذاری طراحی گرافیک تاثیر دارند . توصیه میکنم اگر می خواهید از قیمت گذاری دقیق و صنفی طراحی گرافیک با خبر شوید عبارت ، تعرفه انجمن طراحان گرافیک را در گوگل سرچ کنید و تعرفه امسال را دریافت کنید تا از جزئیات قیمت گذاری مطلع شوید .

 

البته یوقت اشتباه برداشت نکنید که هرچی طراح بگه همونه ، قطعا دستمزد قابل بررسی و مذاکره هست ولی مقایسه با سایر طراحان گرافیک و طرح های همکاران کار پسندیده ای نیست . ضمنا اگر از ابتدا در پی کاهش قابل توجه قیمت باشید ، طراح را دلسرد می کنید و این موضوع اثر منفی در کار شما میزاره .

 

مورد نهم : یه کاری کن طرحم چشمگیر  باشه

طراح گرافیست ممکنه از این جمله شما برداشت های متفاوت و حتی غلطی داشته باشه و نتونه نکته ای که مد نظر شماست پیاده کنه ؛ بنابراین تا جایی که میتونید واضح صحبت کنید . مثلا بگید این طراحی کارت ویزیت در تهران من یکم کدره ، اگه شفاف ترش کنی بهتره یا اینکه یک مثال بهش نشون بدید و بگید میخام مثل این جذاب باشه و به چشم مشتری بیاد . مطمئنا اینطوری بهتر میتونید هدف خودتونو به طراح گرافیک منتقل کنید .

 

خب امیدوارم این پادکست براتون مفید بوده باشه ، اگر هم مفید نبوده اشکال نداره ، پادکست های بعدی من که در ادامه همین موضوع هست گوش بدید شاید پاسخ سوال تون رو پیدا کنید . البته اگر هم زیر این پست در هرجایی که مشاهده میفرمایید ( چه آپارات چه شنوتو چه سایت aliiziy.ir  و چه هر سرویس اشتراکی دیگر که متعلق به بنده هست ) پیام بگذارید من در اولین فرصت پاسخگو خواهم بود .


برای ثبت سفارش طراحی گرافیک و یا

استخدام طراح گرافیک با شماره

09397725495 تماس حاصل فرمایید . 

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۰۵
آبان

حرفایی که نباید به طراح گرافیک بزنید ! | پادکست دوم

 

سلام ، با بخش دوم از حرفایی که نباید به طراح گرافیک بزنید در خدمتتون هستم . قراره تو این پادکست هم سه تا دیگه از جمله هایی که نباید به یه گرافیست بگید رو باهم بررسی کنیم .

مورد چهارم : هنوز متنش آماده نیست ، ولی فعلا یه طرح برام بزن

محتوا پادشاهه ! نمیدونم این جمله به گوشتون خورده یا نه . البته اگه با یه کارشناس بازاریابی محتوا در ارتباط بوده باشید حتما شنیدید . ببینید همیشه طرح گرافیکی فارغ از نوعش ، چه طراحی پوستر ، چه طراحی کارت ویزیت و چه هر مورد دیگه ای باید براساس محتوا مشخص بشه وگرنه طرح ، شمارو به هدفتون نمیرسونه . مثل این میمونه که قورمه سبزی بپزید و آخرش که آماده شد و سرو کردید لوبیا رو بهش اضافه کنید ! چنین غذایی رو میشه خورد ؟ فارغ از این موضوع ، اصلاح طرح شما براساس محتوایی که بعدا میخواید به طرح اضافه کنید وقت گیره و حتی از این منظر هم میتونه براتون دردسر ساز بشه

 

طراح گرافیک

مورد پنجم : یه فرمتی خروجی بگیر که بتونم تغییرش بدم

این جمله یا جمله مشابه " لایه بازش رو بهم میدی " فقط در صورتی میتونه گفته بشه که شما به نرم افزار مربوطه آشنایی داشته باشید . مثلا اگر طرح با نرم افزار فتوشاپ زده شده ، شما کار با این نرم افزار رو بلد باشید . در غیر اینصورت حتی اگر طراح هم قبول کنه که فرمت قابل ویرایش رو در اختیارتون قرار بده ، نباید دست به طرح بزنید چون ممکنه طرحتونو خراب کنید . البته نا گفته نماند ارائه فایل لایه باز طراحی از ممنوعه های این حوزه هست و طراحان گرامی معمولا طرح لایه باز رو بهتون نمیدن ، حتی اگه به اصول طراحی آشنایی داشته باشید .

 

حرفایی که نباید به طراح گرافیک بزنید را بدانید

مورد ششم : تو چنتا طرح بزن ، من یکیشو انتخاب می کنم

گفتن این جمله با فرو کردن شمشیر در قلب طراحتون هیچ تفاوتی نداره . چرا ؟ فرض کنید زنگ بزنید به رستوران و پنج غذای متفاوت سفارش بدید و بگید همرو برام بیار ، من وقتی غذاهارو ببینم یکی شو انتخاب میکنم و پولشو باهات حساب میکنم ! همونطور که گفتن این عبارت مسخره و غیر معقول هست درخواست چند طرح متفاوت و در نهایت انتخاب یک مورد هم برای طراح منطقی نیست . البته من به سفارش دهندگان عزیزی که سفارش طراحی گرافیکی میدن حق میدم ، چون 99 درصد با اصول و قواعد طراحی آشنا نیستند . امیدوارم حداقل عزیزانی که این پادکست رو گوش میدن این نکته رو از این پس رعایت کنند .

 

ازینکه وقت گرانبهاتون رو به شنیدن حرفای من اختصاص دادید سپاسگزارم . امیدوارم مواردی که تو این پادکست خدمتتون عرض کردم براتون مفید باشه . ادامه مطالب رو در پادکست های بعدی براتون میگم . اگر دوست داشتید میتونید به سایتمون به نشانی www.aliiziy.ir   هم سری بزنید و مطالبمون رو دنبال کنید .


برای ثبت سفارش طراحی گرافیک و یا

استخدام طراح گرافیک با شماره

09397725495 تماس حاصل فرمایید . 

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۰۳
آبان

انواع طراحی و چاپ کارت ویزیت

نمونه کارت‌ ویزیت خلاقانه با طراحی خاص

کارت ویزیت به عنوان رابط بین کسب و کار شما و مشتریان است . اگر می‌خواهید کارت شما به عنوان نمونه‌ی به یاد ماندنی باشد بهتر است از طرح‎‌های ساده و خسته کننده خداحافظی کرده و کارتی با اشکال و طرح‌های متفاوتی را نسبت به رقیبان ارائه دهید . البته نا گفته نماند منظور از کارت ویزیت خلاقانه ، کارتی با پیچیدگی های فراوان و شلوغ نیست بلکه طراحی کارت ویزیت کسب و کار مناسب با روحیات مشتریان شماست .

کارت ویزیت با طراحی خاص

کارت ویزیت با طراحی خاص

کارت ویزیت با طراحی خاص

نمونه کارت‌ ویزیت ساده

تاثیرگذاری روی مخاطبان همیشه در طرح‌های خیلی خارق العاده خلاصه نمی‌شود . گاهی اوقات یک کارت بسیار ساده و همراه با اصول و نکات حرفه‌ای طراحی کارت ویزیت می‌تواند به سرعت ، توجه را نسبت به کسب و کار شما جلب کند . طراحی کارت ویزیت ساده موضوعی است که خیلی افراد به دنبال آن هستند و تصور عامه بر این است که کارت ویزیت ارزان کارت ویزیتی می باشد که ساده است ؛ در صورتی که این طور نیست .

طراحی کارت ویزیت ساده

طراحی کارت ویزیت ساده

طراحی کارت ویزیت ساده

ما در تیم طراحی علی ایزی کنار شما هستیم تا با کم ترین هزینه خلاقانه ترین کارت ویزیت ها را طراحی و چاپ کنید و از کیفیت کار لذت ببرید .

برای ثبت سفارش طراحی و چاپ 

کافیست کلمه مورد نظر (مثلا چاپ کارت ویزیت) را به شماره

09397725495

پیامک کنید تا بلافاصله با شما تماس بگیریم .

*

*

*

*

*

*

منابع : https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۰۲
آبان

*

*

*

انواع چاپ کارت ویزیت

در ادامه مطلب قبلی پیرامون انواع طراحی کارت ویزیت :

2- کارت ویزیت‌ بر اساس طرح و قالب


کارت ویزیت ، راهی مناسب جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات و انتقال پیام تجاری شرکت است. حال با افزایش روزافزون رقابت‌های تجاری و تبلیغاتی ، هر فرد و سازمانی به دنبال معرفی نام تجاری و توانایی‌های خود به صورت صحیح است. بنابراین استفاده از کارت‌های ویزیت‌ با طراحی و قالب‌های متفاوت و ویژه می‌تواند کسب و کار شما را به طور ملموس به مخاطبانتان معرفی کند.

نمونه کارت ‌ویزیت برجسته - لترپرس :

روش برجسته ، یک روش چاپ کارت ویزیت از نوع برجسته است . کارت‌های لترپرس نوعی از حس برجستگی و لوکس بودن را با خود به همراه دارند . کارت‌های برجسته به دلیل ظاهر و برجستگی‌های خاص و جذابی که دارند این امکان را برای شما به وجود می آورند تا حسی از نوع کسب و کار خود را در همان دیدار اول به مخاطبین خود انتقال دهید .

کارت ویزیت لترپرس

کارت ویزیت برجسته

طراحی کارت ویزیت لترپرس

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۰۱
آبان

حرفایی که نباید به طراح گرافیک بزنید ! | پادکست اول

 

سلام ، امروز میخام یکم درباره نحوه صحبت کردن با طراحان گرافیست باهاتون صحبت کنم . روی صحبتم بیشتر با صاحبان کسب و کارهاست تا طراحان گرافیست . این پادکست و پادکست های بعدی برای دو گروه میتونه بسیار مفید باشه : گروه اول طراحان گرافیک و گروه دوم عزیزانی که صاحب مشاغل هستند و قصد دارند برای رونق کسب و کارشون از طراحان گرافیست کمک بگیرند .

ارتباط برقرار کردن با طراحان گرافیک کار سختیه چون اونها اصطلاحات مخصوص خودشونو دارند و از نرم افزار های خاصی مثل ایلوستریتور ، ایندیزاین ، کورل و ... استفاده می کنند که ممکنه شما تو عمرتون اسم این نرم افزار هارو هم نشنیده باشید ؛ پس اینکه چطوری با طراح گرافیک صحبت کنید برای پیشرفت کارتون مهمه و از طرفی باعث درک بیشتر شما از طراحتون میشه .

 

خب شروع کنیم ؛ تو این پادکست 3 مورد از حرف هایی که نباید به همکارانمون بگید رو بهتون عرض میکنم و در پادکست های بعدی هم همین روالو ادامه میدیم .

مورد اول : میشه برام فتوشاپش کنی ؟

میخام این مورد رو با دو تا دلیل براتون بشکافم . دلیل اول : درسته که فتوشاپ و بقیه نرم افزارهای طراحی گرافیک کارهای زیادی انجام میدن ولی دیگه نه هرکاری ! شاید اون کاری که شما مدنظرته از لحاظ فنی مقدور نباشه و دلیل دوم اینکه قرار نیست هر کاری که میشه با فتوشاپ انجام داد طراح گرافیست برای شما انجام بده . ممکنه شما بخواهید یه مدرکو براتون جعل کنه یا به اصطلاح فتوشاپ کنه ، آیا باید اینکارو انجام بده ؟

 

مورد دوم : میخام رو این عکسی که از گوگل پیدا کردم کار کنی و تو طرحت اینو بزاری

ببینید امروزه سرچ کردن تو گوگل پاسخ خیلی از سوالاتتون رو میده اما چنتا نکته در اینجا مطرح میشه : آیا عکسی که پیدا کردید مالکیت معنوی نداره ؟ عکس شما رزولوشن مناسبی دارد ؟ عکسی که پیدا کردید از نظر ابعاد مناسب طراحی تراکت ، طراحی بروشور ، طراحی پوستر و موارد دیگه ای که شما مد نظرتونه هست ؟ سوای این موضوعات ، آیا عکسی که به طراح میدید مناسب طرح شما هست و باعث قوت بیشتر طرح گرافیکی میشه ؟ اگر شما علم طراحی رو دارید و پاسخ همه سوالاتی که عرض کردم میدونید ، اونوقت میتونید این خواسته رو از طراحتون داشته باشید .

 

مورد آخر حرفایی که نباید به طراح گرافیک بزنید !

مورد سوم : این کار خیلی فورسه ، لطفا تا فردا تمومش کن !

" داغ دل مارو تازه کردی " احتمالا حرف دل همه طراحان گرافیک بعد شنیدن این جمله ست . رئیس عزیز ، کارفرمای بزرگوار مگه اومدی نونوایی ؟ با چه پیش زمینه ذهنی این حرفو به طراحت میزنی ؟ میدونی همین جمله ساده میتونه چقدر به کیفیت کارت لطمه بزنه ؟ مثلا طراحی لوگو شرکت شما ممکنه یه روز تا ده روز زمان ببره یا طراحی بروشور محصولات شما میتونه از 2 ساعت تا یک روز از طراح گرافیک زمان ببره ! حالا اگه شما برای طراحت فورس بزاری ممکنه مجبور بشه از طرح های آماده یا طرح های تکراری استفاده کنه که در نهایت خود شما ضرر می کنید .

 

خب حالا راهکار چیه ؟ ما باید به طراح بگیم برو یه طراحی پوستر برامون انجام بده و هر وقت دوست داشتی تحویل بده ؟ معلومه که نه ، اینطوری که سنگ رو سنگ بند نمیشه . شما باید سفارش طراحی مورد نظر رو به طراحتون بدید و از اون تایم بخواید . مثلا قراره یک سفارش طراحی کاتالوگ بدید ، باید به طراح بگید این طراحی کاتالوگ محصولات رو تا کی میتونی بهم تحویل بدی و اونم فکراشو میکنه ، سفارش شما رو بررسی میکنه و میگه تا 2 روز دیگه این طرحو بهتون تحویل میدم . اگر در چارچوب محدودیت زمانی شما بود که باهاش کار رو شروع می کنید ولی اگر نه ، میرید سراغ یه طراح دیگه

 

امیدوارم مواردی که تو این پادکست خدمتتون عرض کردم براتون مفید باشه . ادامه این مطلب رو در پادکست های بعدی براتون میگم . اگر دوست داشتید میتونید به سایتمون به نشانی www.aliiziy.ir   هم سری بزنید و مطالبمون رو دنبال کنید .

 

جهت ثبت سفارش طراحی ، سفارش چاپ و سایر خدمات تولید محتوا با ما تماس بگیرید

09397725495

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی
۰۱
آبان

طراحی انواع کارت ویزیت ( بخش سوم )

کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان به حساب می آید که بسیار مهم و تاثیرگذار است. از ویژگی های مهم کارت ویزیت، انتقال سریع و آسان اطلاعات مورد نیاز به مخاطب می باشد.

و اما طراحی کارت ویزیت…!!!

طراحی کارت ویزیت یکی از جذاب ترین کارهایست که می​توان با نرم ​افزارهای گرافیکی انجام داد. و البته یکی از پرسودترین کارها هم به حساب می​ آید!

کارت ویزیت چرمی :

کارت ویزیت طرح چرم یکی دیگر از انواع کارت‌ ویزیت‌های بافت‌دار می‌باشد که دارای بافت چرم مانند از جنس یووی می‌باشد . این کارت ویزیت نسبت به قیمت مناسب خود، ظاهری بسیار براق و خاص دارد.

کارت ویزیت چرمی

کارت ویزیت چرمی

کارت ویزیت چرمی


ویژگی‌های کارت ویزیت طرح چرم :


استحکام : این کارت ویزیت براحتی تا می‌شود و به راحتی هم پاره می‌شود.
مقاومت در برابر آب : به دلیل داشتن روکش یووی مقاومت نسبتا خوبی در برابر آب دارد.
قابلیت نوشتن با خودکار روی کارت : امکان نوشتن با خودکار روی آن وجود ندارد.

کارت ویزیت خوردنی :

این دســته از کارت ویزیت ها هم می توانند به شکل خوردنی تهیه و به عنوان هدیه برای مشتریان ارسال شود یا به صورت مواد خوراکی به ویژه در حوزه صنایع غذایی تهیه و مورد استفاده قرار گیرند. نمونه هایی از این دست کارت ویزیت را در زیر مشاهده می فرمایید : 

کارت ویزیت خوردنی

کارت ویزیت خوراکی

کارت ویزیت کاکائویی

با ما همراه باشید تا در قسمت های بعدی طراحی و چاپ کارت ویزیت و انواع آن را دقیق تر باهم بررسی کنیم .

برای ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت و سفارش چاپ کارت ویزیت در تهران

کافیست

کلمه کارت ویزیت را به شماره 09397725495 پیامک کنید تا بلافاصله با شما

تماس بگیریم .

منابع : 

http://chapemarkazi.com/news/34/کارت-ویزیت-های-خاص
https://tikprint.ir/product/طرح-چرم/
https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/

  • چاپ و تبلیغات طراحی امور گرافیکی