online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

چاپ کارت ویزیت

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

*

*

*

انواع چاپ کارت ویزیت

در ادامه مطلب قبلی پیرامون انواع طراحی کارت ویزیت :

2- کارت ویزیت‌ بر اساس طرح و قالب


کارت ویزیت ، راهی مناسب جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات و انتقال پیام تجاری شرکت است. حال با افزایش روزافزون رقابت‌های تجاری و تبلیغاتی ، هر فرد و سازمانی به دنبال معرفی نام تجاری و توانایی‌های خود به صورت صحیح است. بنابراین استفاده از کارت‌های ویزیت‌ با طراحی و قالب‌های متفاوت و ویژه می‌تواند کسب و کار شما را به طور ملموس به مخاطبانتان معرفی کند.

نمونه کارت ‌ویزیت برجسته - لترپرس :

روش برجسته ، یک روش چاپ کارت ویزیت از نوع برجسته است . کارت‌های لترپرس نوعی از حس برجستگی و لوکس بودن را با خود به همراه دارند . کارت‌های برجسته به دلیل ظاهر و برجستگی‌های خاص و جذابی که دارند این امکان را برای شما به وجود می آورند تا حسی از نوع کسب و کار خود را در همان دیدار اول به مخاطبین خود انتقال دهید .

کارت ویزیت لترپرس

کارت ویزیت برجسته

طراحی کارت ویزیت لترپرس

نمونه کارت‌ ویزیت با برش خاص


این نوع کارت‌ برای کسانی که به دنبال متفاوت و منحصر‌ به‌ فرد بودن هستند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد؛ زیرا که در این حالت می‌توان برش‌های ساده و عمومی کارت‌ را کنار گذاشته و به طراحی کارتی متناسب با نوع کسب و کار پرداخت . درست است که کارت ویزیت با برش خاص ، بیشتر از کارت معمولی هزینه خواهد داشت و همچنین زمان بیشتری را در چاپخانه نیاز دارد ، اما در مقابل بر ذهن مخاطب تاثیر بیشتری را برجای می‌گذارد.

کارت ویزیت با برش خاص

طراحی کارت ویزیت برش دار

طراحی کارت ویزیت

برای طراحی کارت ویزیت خلاقانه مانند کارت ویزیت آرایشگاه زنانه ، کارت ویزیت شخصی ، کارت ویزیت شرکتی و انواع کارت ویزیت ارزان با ما در تماس باشید . 

جهت ثبت سفارش طراحی گرافیکی ، کلمه مورد نظر ( مثلا طراحی کارت ویزیت ) را به شماره 09397725495 پیامک کنید .

*

*

*

منابع : https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی