online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

انواع کارت ویزیت

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

بررسی طراحی انواع کارت ویزیت ( قسمت اول )

امروزه با وجود پیشرفت‌های روزافزون عصر دیجیتال، کارت ویزیت همچنان جایگاه خود را در صنعت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به خوبی حفظ کرده است. در بسیاری از موارد شاهد آن بوده‌ایم که با گسترش دنیای هنر، طراحی و چاپ به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت های ویزیت بر اساس جنس کاغذ، اندازه، پوشش و طراحی با برش‌های خاص در انواع و اقسام متنوعی ارائه می‌شوند و هر فردی می‌تواند متناسب با سلیقه و نوع کسب و کار خود یکی از هزاران نمونه را انتخاب کند.

به دلیل عدم وجود برخی نمونه‌ها در پازل گرافیک با شماره 09397725495 و کارشناس فروش ما در ارتباط باشید و در ادامه این مقاله به بررسی انواع کارت ویزیت و چند نمونه از آنها می‌پردازیم.

1- کارت ویزیت‌ بر اساس جنس
کارت‌های‌ ویزیت بر اساس جنس کاغذ و مقوایی که از آن تهیه می‌شوند دارای طول عمر متفاوتی بوده و در بازار با نام‌های گوناگونی همچون گلاسه، کتان، چوب، فلز، چرم، پی‌وی‌سی (شیشه‌ای)، با قیمت‌های خاص خود ارائه می‌گردند.

نمونه کارت ‌ویزیت از جنس کتان :

سایز این کارت ۸٫۵×۴٫۸ میباشد. این کارت، از جمله کارت های پر طرف دار میباشد. علت علاقه مندی زیاد به این کارت بافت موجود بر روی خو کاغذ و همچنین مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر به دنبال یک کارت شیک و مقرون به صرفه می باشید می توانید از این نوع کارت استفاده نمایید.

توجه : در کارت های کتان به علت وجود بافت در هنگام چاپ رنگ مانند کاغذ گلاسه روی کار نمی نشیند. به همین دلیل کارهایی که دارای زمینه های روشن و سفید می باشند هنگام چاپ روی کارت کتان زیبا می شوند ولی کارهایی که دارای زمینه های تیره و مشکی می باشند بر روی کاغذ کتان خوب نشده و بهتر است از سایر کارت ها استفاده شود.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت از جنس چوب

طراحی کارت ویزیت با این نوع مناسب برای :

  • اشخاص و شرکت هایی که کسب و کار مرتبط با چوب دارند. (مانند مبلمان، قاب و …)
  • تمامی افرادی که به چوب علاقه دارند.
  • فروشگاه ها و تجارت هایی که به دنبال تبلیغ خاص هستند.
  • تمامی افرادی که خاص پسند هستند.

کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت از جنس چوب

در بخش دوم مقاله به بررسی سایر انواع کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت می پردازیم . با ما همراه باشید

اگر شما هم علاقه مند به داشتن کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد می باشید

                                                                                

همین الان با ما تماس بگیرید 

09397725495

منابع : 

https://picobazar.ir/product/wooden-business-card/
http://www.ghasedakprint.com/variety-of-business-card/
https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی