online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

طراحی آنلاین گرافیکی

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ب.ظ

سفارش طراحی آنلاین گرافیکی و چاپ و تبلیغات

پادکست اول

سلام و عرض ادب خدمت همراهان گرامی و عزیزانی که از طرق مختلف این پادکست رو گوش می کنند . این اولین پادکست منه و قراره امروز در مورد تیم مون یکم باهاتون صحبت کنم . من علی ایزی سرپرست یه تیم دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای خوب و باحالم که تصمیم گرفتم از این به بعد با پادکست هایی در رابطه با طراحی های گرافیکی از جمله طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی لوگو ، سر برگ ، ست اداری ، کاتالوگ ، لیبل ، پاکت نامه ، کاور سی دی ، جلد کتاب ، طراحی صفحات مجله و موارد دیگر حوزه طراحی ، چاپ و تبلیغات در خدمتتون باشم . البته گاها سعی میکنم یکمی هم درباره دیجیتال مارکتینگ ، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین ، برند سازی ، کپی رایتینگ ، تبلیغات اثر بخش ، تولید محتوای ارزشمند ، وایرال مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و انواع و اقسام روش های دیجیتال مارکتینگ هم باهاتون صحبت کنم .

 

آموزش تولید محتوای گرافیکی

آقا از قدیم گفتند جنگ اول به از صلح آخر ؛

بزارید از همین اول بهتون بگم من اطلاعاتی که در پادکست ها در اختیارتون قرار میدم رو از منابع مختلف جمع آوری می کنم . یوقت فردا نگید اینایی که گفتی رو فلان جا خونده بودم . من اطلاعاتمو از سایت های معتبر اینترنتی در حوزه طراحی گرافیکی و طراحی آنلاین ، کتاب های متعدد منتشر شده در زمینه های موارد بالا که خدمتتون عرض کردم ، نکاتی که در کلاس های اساتید و مدرسان دیجیتال مارکتینگ و اساتید طراحی گرافیک مطرح میشه و همچنین مباحثی که در کارگاه ها ، ورکشاپ ها ، سمینار و وبینار های پیرامون این حوزه گفته میشه ، رو گردآوری میکنم و چکیده ای از اون رو در اختیار شما عزیزان قرار میدم. البته حتما منبع حرفاموهم بهتون میگم که حق کپی رایت هم رعایت کرده باشم .

 

تیم طراحی گرافیکی و دیجیتال مارکتینگ

خب اجازه بدید مختصر مفید به اینکه ما که هستیم و از کجا پدید آمدیم هم بپردازم . زمستون 97 بود که تصمیم گرفتم یه مغازه بزنم و شروع کنم به طراحی گرافیک و چاپ و تبلیغات و این داستانا ، مثل همین دفاتر فنی یا چاپ و تبلیغات هایی که حتما گوشه و کنار این شهر دیدید ؛ اما وقتی یه برانداز کردم و یه نگاه به ته جیبم انداختم دیدم که آقا ما نه پولشو داریم نه حوصلشو ! واسه روزی 4 تا کپی پرینتو و گه گداری چنتا سفارش طراحی منوی رستوران نه تنها باید کلی هزینه کنم و اجاره مغازه و این قضایا بلکه باید برم درخواست بدم و بشینم منتظر که بهم مجوز بدن ، تازه اگه بدن و هزارتا مانع دیگه . بگذریم ، خلاصه تصمیم گرفتم اصن بیخیال مغازه و چاپ و تبلیغات و این چیزا بشم . اما یه رفیق خوب پیدا شد و مارو با کسب و کارهای استارتاپی و دیجیتال مارکتینگ و این بحثا آشنا کرد . گفت آقا بیا مغازه تو توی اینستاگرام و تلگرام و سایت و این صحبتا بزن . ماهم گفتیم چشم . این شد که بعد از حدود یکسال یادگیری اصول و قواعد دیجیتال مارکتینگ وارد فضای مجازی شدم . اینم بگم که من تنها نیستم و چنتا از خوبای حوزه طراحی گرافیک ، تدوین و ساخت انواع تیزر و ساخت موشن گرافیک رو دور خودم جمع کردم تا هیچ سفارشی از زیر دستم فرار نکنه .

 

اوه اوه خیلی صحبت کردم ، ببخشید فکر کنم خستتون کردم . این پادکست رو همینجا تموم می کنم و از قسمت دوم شروع به ضبط پادکست های تخصصی میکنم . راستی اگه کاری داشتید با من تماس بگیرید . شماره های من در سایتم به نشانی WWW.ALIIZIY.IR  هست . روز خوبی داشته باشید ، خدانگهدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی