online design

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

انجام امور طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ - تبلیغات و طراحی پست اینستاگرام - طراحی بروشور طراحی کارت ویزیت طراحی ست اداری - سفارش طراحی - چاپ آنلاین

طراحی آنلاین گرافیک و سفارش چاپ

ما کی هستیم و از کجا پدید آمدیم ؟! ما یه تیم گرافیکی باحالیم که تو ساخت و طراحی پروژه های گرافیکی از جمله طراحی و چاپ بروشور ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ تراکت ، طراحی لوگو ، بنر ، عکس نوشته و خلاصه هر چی که به ذهنتون برسه تسلط داشتیم . در نتیجه تصمیم گرفتیم بیایم یه وبلاگ بزنیم تا بتونیم از این طریق نیاز های بازار کار رو برطرف کنیم و البته طراحی گرافیکی با هزینه های باورنکردنی و ارزون رو باب کنیم :)

طبقه بندی موضوعی

طراحی انواع کارت ویزیت

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

*

*

*

طراحی انواع کارت ویزیت ( بخش دوم )

کارت ویزیت به طور کلی معرف کسب و کار شما و یا تخصص شرکت شماست ، و با استفاده از آن شما میتوانید اطلاعات مربوط به کار خود و شماره تماستان را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید.

شاید کارتهای ویزیت مستقیما در بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار نباشد ، اما مطمئنا تاثیرغیرمستقیم و مهمی در این زمینه خواهند داشت ، چرا که کارت ویزیت اولین مرحله ی ارتباط با مشتریان است و از آنجایی که اولین برخورد تاثیر بسیار زیادی دارد ، بنابراین کارت ویزیت مناسب به صورت غیرمستقیم میتواند در روند تبلیغات و بازاریابی شما تاثیر مهمی داشته باشد.

طراحی کارت ویزیت از جنس فلز

کارت ویزیت فلزی طلایی و نقره ای در دو نوع ساده و حاشیه دار ، با اندازه های ثابت در اختیار هستند اما طرح حاشیه و اندازه کارت ویزیت چوبی به دلخواه قابل سفارش است . 

کارت ویزیت فلزی از جنس آلومینیوم
با ضخامت ۳۲ میکرون به صورت ساده و حاشیه‌دار
ابعاد 86x54 میلیمتر
چاپ تمام رنگی
در دو رنگ طلایی و نقره‌ای
زمان تحویل حداقل ۲۴ ساعت کاری
مشاهده نمونه کارت‌های فلزی :

کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت فلزی

نمونه کارت ‌ویزیت از جنس پی‌وی‌سی | کارت ویزیت شیشه‌ای

چاپ کارت ویزیت pvc که به صورت هوشمندانه و زیبا طراحی شده باشد ، میتواند باعث ماندگار شدن کسب و کار شما در ذهن مخاطبانتان شود و این امر برای شناساندن بهتر کسب و کارتان به مخاطب مفید خواهد بود.

بنابراین یک کارت ویزیت ساده ، مناسب و جذاب می تواند باعث کسب اعتبار بیشتر ، معرفی بهتر خدمات و کسب جایگاه مناسب تر برای شما باشد.

کارت ویزیت شیشه ای

طراحی کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت pvc

در قسمت بعدی سایر انواع کارت ویزیت را بررسی خواهیم کرد .

خدمات طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را به ما بسپارید .

کافیست به شماره 09397725495 کلمه کارت ویزیت را پیامک

کنید تا با شما تماس بگیریم .

منابع : 

https://coico.ir/business-card/
https://www.chapagha.com/blog/different-types-of-business-card/
http://www.zarfamlaser.ir/services-products/business-card

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی